لیست اختراعات با مالکیت
حسين جوكار
8 عدد
در زمان استارت لنگ ها به هم متصل بوده و موتور به طور كاملا معمولي روشن و شروع به كار مي كند. پس از حركت كردن اتومبيل و رسيدن به شتاب مناسب، با تشخيص كاربر يا بطور اتوماتيك پيستون هاي اضافي با جدا شدن ميل لنگ و قطع برق رساني به سيلندر مربوطه ميل لنگ كوتاهتر و مابقي پيستون ها بدون درگير شدن سيلندر خاموش ( پيستون و ميل لنگ مربوطه ) نيروي محركه اتومبيل را تامين مي كند تا زماني كه يكي ديگر از پيستون ها با جدا شدن لنگ مربوطه خود از مدار خارج شده و يا به مدار اضافه مي گردد اين عمل مي تواند بطور اتوماتيك و يا دستي انجام گردد.
در طراحي سيستم رانش شناور تندرو ارائه شده در اين اظهارنامه از دو سيستم رانش تركيبي واترجت و آزيپاد استفاده شده است. سكان در اين سيستم رانش حذف شده است و براي افزايش قدرت مانور و كاهش حركات رول، از دو سيستم رانش واترجت و آزيپاد استفاده گرديده است كه هريك از اين دو سيستم رانش به صورت مجزا قابليت چرخش حول محور خود را دارند. از اين رو شناورهايي كه از اين سيستم رانش استفاده مي كنند، در سرعت هاي بالا شعاع چرخش بسيار كوچكي دارند و از طرف ديگر ارتعاشات ناشي از تداخل جريان آب پروانه و سكان به شدت كاهش مي يابد
در بسياري از كشورهاي پيشرفته سازه هاي كامپوزيتي با توجه به استحكام بالا و هزينه توليد پايين يكي از رقباي اصلي موارد مشابه آلومينيومي و فولادي خود به شمار مي روند. فرايند ساخت كامپوزيتها در اين كشورها معمولا توسط دستگاههاي بسيار پيشرفته انجام ميگردد ولي در ايران به دليل عدم وجود تجهيزات مكانيزاسيون و ماشين آلات اتوماتيك، قطعات كامپوزيتي به صورت كاملا دستي و سنتي توليد مي گردند. در اختراع پيش رو سعي شده است دستگاهي ارائه گردد تا علاوه بر افزايش كيفيت ساخت قطعات كامپوزيتي، بتوان به كمك آن فرآيند ساخت را به صورت اتوماتيك انجام داد و تمامي فاكتورهاي موثر در حين فرآيند ساخت را كنترل و مانيتور كرد. دستگاه مذكور اين قابليت را دارد كه با تزريق اتوماتيك انواع رزينها شامل اپوكسي، فنوليك، پلي استر غيراشباع و ونيل استرها به درون قالبي كه توسط اليافهاي تقويت كننده نظير شيشه و يا كربن پر شده است، كليه پارامترهاي موثر در توليد، نظير سرعت، فشار و دماي تزريق را كنترل نمايد و قطعاتي با كه كيفيت سطح بسيار بالا را توليد كند.
موارد یافت شده: 8