لیست اختراعات با مالکیت حسين عابديني
3 عدد


ثبت :
از
تا
اظهارنامه :
از
تا

بازنشانی
تعداد موارد یافت شده: 3
تاریخ ثبت: 1395/05/04
خلاصه اختراع:

خلاصه اختراع 1- عنوان اختراع : جعبه آتش جهت روشن كردن آسان زغال 2- زمينه فني كه اختراع به آن تعلق دارد: نوآوري تكنيكي درشاخه مصرف مواد زيستي(چوب و زغال) ودوست دار محيط زيست 3- مشكل فني اساسي و راه حل بيان شده براي آن: روشن كردن زغال بدون استفاده از مواد آتش زا يك كار چالش برانگيز و سخت و زمان بر و در اغلب موارد براي افرادي كه تجربه اين كار را ندارند غير ممكن مي باشد و اغلب باعث هزينه هاي اضافي و باعث تحميل رنج فراوان نيز مي گردد برجستگي تكنيكي: اين روش نسبت به ساير روشهاي روشن كردن زغال از برجستگيهاي فني برجسته اي برخوردار است به گونه اي كه با ايجاد كوره در فضاي بسته دماي داخلي آن به آساني افزايش پيدا كرده و با بهره بردن از عوامل و قوانين طبيعي سيستمي را محيا مي كند كه كار اكسيژن رساني به زغال را اتوماتيك انجام مي دهد و بادبزن را حذف نموده و طبيعت خود وظيفه كار مشقت بار روشن كردن زغال را به عهده ميگيرد و اين اختراع توانسته با شناخت و ديد كامل به قوانين طبيعي و تركيب آن با علم ساخت كوره ها و شناسايي كامل زغال و رفتار آن اين سيستم كارآمد را طراحي نمايد كه باعث 1- راحتي كار و عدم پيچيدگي 2-پاكيزه بودن و عدم آلودگي محيط 3 -ايمن بودن 4- دوستدار محيط زيست 5- تجربه جديد و لذت بخشي كه ناشي از تماشاي انجام پروسه است را براي استفاده كننده به همراه داشته باشد..

تاریخ اظهارنامه: 1392/06/14
تاریخ ثبت: 1393/01/23
خلاصه اختراع:

امروزه كنترل الكترونيكي موتورها به دليل دقت و عملكرد مطلوب به عنوان بهترين روش براي كنترل موتورهاي احتراق داخلي به شمار مي¬رود چرا كه با تنظيم راحت و دقيق سوخت¬پاشي انژكتورها، مقدار بهينه پاشش سوخت در هر سيكل-سيلندر امكان¬پذير بوده و بدين ترتيب سهولت كاهش مصرف مخصوص سوخت موتورهاي احتراق داخلي را در پي خواهد داشت. يك ECU با گرفتن اطلاعات پارامترهاي مختلف تعيين كننده موتور از سنسورها (ورودي ECU)، دستور باز شدن شيرهاي سلونوئيدي انژكتورها را به منظور سوخت پاشي بهينه (خروجي ECU)، صادر مي¬كند. اين تكنولوژي در اختيار چند كشور صاحب تكنولوژي قرار دارد و همه سازنده¬هاي موتور، ECUهاي خود را از آنها تامين مي¬كنند. در اين پروژه ECU ساخته شده مي¬تواند موتورهاي ديزلي را كنترل نمايد. اين كنترل شامل تيونينگ موتور براي انواع ماموريت¬هاي خاص آن است. اين ECU بر روي موتورهاي ديزل OM457 زميني تست گشته است.

تاریخ اظهارنامه: 1390/05/19
تاریخ ثبت: 1390/11/21
خلاصه اختراع:

قالب كلاف پيچ يكپارچه الكتروموتور طرحي جديد در صنعت كلاف پيچي محسوب مي شود و به نوعي بسياري از معايب كلاف پيچ هاي موجود در بازار را رفع كرده است بدين شرح كه در كلاف پيچي با قالب هاي موجود در بازار بعد از كلاف پيچي و قرار دادن سيم پيچ هاي مربوط به هر دور در داخل الكتروموتور كه اين دورها اغلب شامل دور تند دور كند و راه انداز مي باشند كه پس از قراردادن سيم پيچ داخل الكترومتور بيش از 13 سرسيم را بايد به هم وصل كنيم كه هم دقت بالايي مي خواهد و هم وقت گير بوده و هم اكثر وقتها دچار اشتباه مي شويم. مخصوصا در الكتروموتورهاي جديد به طور مثال در الكتروموتور جديد الكتروژن كه تعداد كلاف ها و نوع سيم بيشتر شده و چون هم دور تند و هم دور كند هر كدام جداگانه سيم پيچ راه انداز دارند پس تعداد سر سيم ها با قالب هاي بازاري نزديك 20 سر سيم شده كه هيچ يك از مغازه هاي سيم پيچي قادر به كلاف پيچي براي اين الكتروموتورها نمي باشند يا تنها قادر به پيچيدن يكي از دو دور تند يا كند هستند. غير از اين طراح قالب هاي بازاري قادر به كلاف پيچي اين الكتروموتورها نمي باشد. با استفاده از اين طرح چون سيم پيچ يك تيكه است هم تعداد سر سيم ها و هم ميزان اشتباه به حداقل رسيده و هم وقت كمتري صرف مي كنيم و از لحاظ نماي ظاهر سيم پيچ داخل الكتروموتور نيز زيباتر است. لازم به ذكر است كه طراحي قالب به گونه اي است كه چون به صورت كشويي داخل كلاف پيچ مي رود. قابل تنظيم بوده و براي كليه الكتروموتورها مورد استفاده قرار مي گيرد.

موارد یافت شده: 3