لیست اختراعات با مالکیت
سعيد عالي قلعه
2 عدد
ليزرها وقتي كه فرمان روشن شدن به آنها مي رسد با ارسال نور به سمت سيبل آنها را روشن مي كند. براي هر يك سيبل يك ليزر اختصاص داده شده است و ليزرها بر روي جعبه تعبيه شده اند و داراي پايه اي متحرك مي باشند تا كاربر بتواند از فاصله 100 متري تيراندازي در شب نورهر ليزر را بر روي سيبل مورد نظر (وسط سيبل) تنظيم نمايد. روش هاي شبيه سازي تيراندازي در شب توسط دستگاه به صورت زير مي باشد: 20 عدد ليزر همزمان به صورت چشمك زن، نور خود را به سمت سيبل ارسال مي كنند و در هر 20 سيبل نور ليزر در وسط سيبل به صورت چشمك زن ظاهر مي شود و در اين زمان 20 تيرانداز و هر تيرانداز با اختصاص يك سيبل به خود مي توانند تيراندازي نمايند. زمان چشمك زدن يا همان خاموش و روشن شدن ليزر قابل تنظيم مي باشد و از 100 ملي ثانيه تا 2 دقيقه قابل تنظيم مي باشد. مدت زمان شبيه سازي تيراندازي شبانه براي هر دور تيراندازي شبانه قابل تنظيم مي باشد. در مرحله بعد چشمك زدن به صورت 10 تا 10 تايي مي باشد دراين شبيه سازي تيراندازي هر 10 كاربر با يكديگر هماهنگ بوده و به صورت اتش و حركت مي توانند تيراندازي نمايند. در مرحله بعدي به صورت رندوم با تصادفي اين سيبل ها توسط نور ليزر روشن مي شوند و اين 20 عدد سيبل براي تيراندازي در اختيار يك شخص تيرانداز قرار مي گيرد، به صورتي كه يكي از اين سيبل ها به صورت تصادفي روشن شده و در زمان متغيري كه امكان دارد 10 ثانيه تا 40 ثانيه باشد روشن شده و سپس خاموش مي شود و پس از 10 تا 40 ثانيه ديگر يكي از سيبل ها به صورت تصادفي دوباره روشن مي شود.
خلاصه ECU مخففelectronic control unit و يا واحد كنترل الكترونيك مي باشد و نقش هدايت و كنترل يك خودروي انژكتوري را بر عهده دارد. ECU با توجه به سنسورهايي كه به موتور متصل است مانند سنسور دور موتور، سنسور اكسيژن، سنسور دريچه گاز، سنسور دماي آب، سنسور دماي هوا، سنسور موقعيت ميل سوپاپ و وضعيت و شرايط خودرو را تحليل كرده و پاسخ هاي لازم را به خروجي هايي كه عبارتند از انژكتور، جرقه زن ها، فن ها و ... اعمال مي كند. در هنگام تعمير خودرو، چنانچه نياز به اطمينان از صحت ECU باشد ميتوان با استفاده از اين تستر ECU را بيرون از خودرو تست كرد. زيرا اين تستر تمام سيگنال هايي كه از سنسورهاي مختلف موتور و خودرو به ECU ارسال مي شود را براي ECU شبيه سازي مي كند. يكي ديگر از قابليت هاي اين دستگاه تست برخي از قطعات اصلي موتور (انژكتور، دريچه گاز برقي، دريچه گاز و استپر موتور ) بدون نياز به ECU و مستقل از آن مي باشد كه دستگاه هاي مشابه فاقد چنين قابليتي بودند.
موارد یافت شده: 2