لیست اختراعات با مالکیت
احمدرضا سعيدي
1 عدد
زماني كه راننده پاي خود را روي ترمز ميگذارد، پمپ زيرپا فشرده شده و مايع هيدروليك تحت تأثير قرار ميگيرد و به پشت پيستون(درنقشه،شماره5) چرخ ميرود. مايع هيدروليك پيستون را فشرده ميكند. درنتيجه پيستون جك(درنقشه،شماره2) را تحت تأثير قرار داده، درون ريل(درنقشه،شماره3) خود حركت ميدهد و با حركت جك درون ريل، فنر برگشت دهنده(درنقشه،شماره4) را جمع ميكند، پس جك با فشرده شدن بين لنت(درنقشه،شماره6) و تكيهگاه(درنقشه،شماره1) باعث توقف كاسه چرخ(درنقشه،شماره7) ميشود. اين مراحل درباره هر هشت جك صادق است. با برداشته شدن نيرو از روي پدال ترمز، فنرهاي جمع شده درون كاسه چرخ بازشده و جكها و پيستونها را به عقب ميراند و سيستم آماده براي ترمز گيري مجدد ميشود.
موارد یافت شده: 1