لیست اختراعات با مالکیت هادي فتاحي جويا
3 عدد


ثبت :
از
تا
اظهارنامه :
از
تا

بازنشانی
تعداد موارد یافت شده: 3
تاریخ اظهارنامه: 1396/06/17
تاریخ ثبت: 1397/01/22
مخترع/مخترعان: هادي فتاحي جويا
خلاصه اختراع:

براي مصارف ساختماني و... انسان پيوسته در حال برداشت از معادن سنگ كره زمين ميباشد و با توجه به معيارهاي جديد زيست محيطي نياز است تا از بهترين امكانات در اين بخش استفاده گردد اما سد راه اين موضوع گران قيمت بودن ابزار آلات جديد معدن كاري به ويژه در بخش استخراج سنگ كوپه ميباشد و نيز هرچه هزينه ها را كاهش دهيم توجيه اقتصادي استخراج نيز بالا مي رود و قيمت ها پايين مي آيد براي رسيدن به اين موضوع نياز است تا وسايل جديد با هزينه كمتر توليد شوند و كوپه بر تركيبي وسيله اي است كه ما را يك گام به هدف نزديك تر ميكند اين دستگاه از تركيب دريل سوراخكاري سنگ و سيم مخصوص برش سنگ ايجاد شده لذا كار با آن براي اكثر معدنكاران آسان است و اين دستگاه بسيار ارزان قيمت تر از ديگر وسايل جديد با كارآيي مشابه است و لوازم يدكي و تعميير نگهداري آن نيز بسيار پايين تر از هر دستگاه با كارآيي مشابه است .

تاریخ اظهارنامه: 1398/11/21
تاریخ ثبت: 1399/04/29
مخترع/مخترعان: هادي فتاحي جويا
خلاصه اختراع:

الاكلنگ يكي از قديمي ترين آلات بازي كودكان است كه از قديم تا امروز پيوسته مورد استفاده بوده است و در تمام پاركها و شهر بازي ها موجود ميباشد . اما تنها زماني ميتوان از اين وسيله بازي استفاده نمود كه دو كودك هم وزن در طرفين الاكلنگ سوار شوند و امروزه خانواده ها ترجيح ميدهند كه خود فرزندانشان را در پاركها همراهي كنند و تفاوت اوزان والدين و فرزندان مانع از لذت بردن كودكان از الاكلنگ بازي ميشود . ولي الاكلنگ هوشمند داراي توزين ديجيتال ميباشد و به سرعت تفاوت اوزان دو هم بازي را محاسبه نموده و با فرمان دادن به پمپ كه در كف زمين قرار دارد مقدار تفاوت وزن را با پمپاژ آب ( از مخزن به محفظه زير نيمكت طرف سبك تر الاكلنگ ) جبرا ن ميكند و باعث ايجاد تعادل وزني در طرفين وسيله ميشود.

تاریخ اظهارنامه: 1400/11/21
تاریخ ثبت: 1402/05/23
خلاصه اختراع:

خلاصه توصيف اختراع سيستم متعادل كننده بدنه خودرو جهت ممانعت از واژگوني آن براي انواع خودرو ها هميشه احتمال واژگوني در اثر مواجهه با جاده هاي ناهموار وجود دارد و دليل آن جداي از ديگر عوامل موثر در بروز حوادث ( مانند رانندگان و ... ) دليل ديگري هم دارد و آن هم گنجايش و توان كششي محدود كمك فنرهاي سيستم تعليق خودرو ها مي باشد .كه در مواجهه با پستي و بلندي هاي نامتعارف كمك فنرها كارآيي خود را زا دست داده و عيننا همانند يك ميله رابط ناهمواريهاي جاده را به بدنه خودرو انتقال ميدهند و لذا به محض اينكه يك سمت خودرو بالاي بلندي ميرود خودرو به سمت پايين دست واژگون ميشود - بنده در طرح جديد خود با استفاده از تعدادي جك هيدروليكي كه مابين شاسي و ديفرانسيل خودرو نصب هستند توانسته ام اين مشكل را مرتفع نمايم به اين صورت كه به محض رسيدن خودرو به پستي و بلندي هاي مسير سنسورهاي ويژه ايي كه بر روي خودرو نصب است تغيير ارتفاع را از روي تغيير فاصله شاسي و پوسته ديفرانسيل يا اكسل خودرو متوجه شده و به جكهاي هيدروليكي فرمان ميدهند تا ميزان روغن ورودي يا خروجي به جك ها را كنترل نمايند و بخشي از شاسي كه پايين تر از بقيه قسمتهاي خودرو مي باشد را به بالا بكشند تا ( فارغ از وضعيتي كه چرخها در آن قرار دارند ) خودرو در حالت افقي قرار گيرد .

موارد یافت شده: 3