لیست اختراعات با مالکیت اميرحسين پور بهرام
7 عدد


ثبت :
از
تا
اظهارنامه :
از
تا

بازنشانی
تعداد موارد یافت شده: 7
تاریخ اظهارنامه: 1387/08/22
تاریخ ثبت: 1387/09/26
مخترع/مخترعان: امير حسين پور بهرام
خلاصه اختراع:

تاریخ اظهارنامه: 1387/06/18
تاریخ ثبت: 1387/06/18
مخترع/مخترعان: امير حسين پور بهرام
خلاصه اختراع:

تاریخ اظهارنامه: 1387/04/22
تاریخ ثبت: 1387/05/12
مخترع/مخترعان: امير حسين پور بهرام
خلاصه اختراع:

تاریخ اظهارنامه: 1390/10/11
تاریخ ثبت: 1391/04/11
خلاصه اختراع:

بيشتر تلفات جاني در جاده هاي كشور و خارج از كشور در اثر نبستن كمربند ايمني منجر به مرگ مي گشته ولي امروزه با طراحي ساخت سيستم هاي نوين اين تلفات به حداقل كاهش يافته است. در اين دستگاه راننده قبل از روشن كردن اتومبيل موظف به بستن كمربند ايمني مي باشد در غير اين صورت ماشين قادر به روشن شدن نيست لذا برق 5 ولت انژكتور به پشت آمپر نرسيده و توسط ميكروسوييچ اتصال برق را نشده است از آنجاييكه به عنوان يك خطا در cpu ذخيره مي شود بايستي دستگاه دياك خورده تا تغييرات بعدي را پذيرا باشد هيچ يك از سيستم هاي موجود در ارتباط با اتومبيل در كشورمان قابليت كنترل بستن كمربند ايمني به طور واقعي را براي راننده و سرنشين ندارد ضمن اينكه اين سيستم ارائه شده توانايي سنس و كنترل بسته شدن كمربند را براي راننده و سرنشينان خودرو را دارا مي باشد و فقط مي توان به خودروي توليدي شركت بنز داشته است. در ابتدا كه راننده وارد خودرو مي شود و قصد روشن كردن خودرو را دارد در صورتي كه كمربند خودرو را نبند برق پشت آمپر قطع و تا زماني كه كمربند بسته نشود برق وصل و سيستم دياك نيم شود در صورتي كه راننده كمربند ايمني خود را ببند و سرنشيني ديگري در ودرو حضور نداشته باشد مي توان به حركت ادامه دهد ولي اگر شخص ديگر در خودرو حضور داشته باشد بر اساس سنس ميكروسوييچ و شمارش تايرم و همچنين اجراي سيستم سخن گوت سرنشين موظف به بستن كمربند به مدت 6 دقيقه مي باشد كه اگر اين عمل صورت نگيرد ماشين ممكن است به چالشي بيافتد و در صورتي كه كمربند ايمني خود را كمتر از 6 دقيقه بسته و دوباره باز كند به مدت 4 دقيقه موظف مي باشد كه يا از روي صندلي بلند شود (يعني از ماشين پياده شده است) يا كمربند ايمني خود را مجددا ببند.

تاریخ اظهارنامه: 1390/07/27
تاریخ ثبت: 1391/01/31
خلاصه اختراع:

در سيستم هاي سرعت سنج قديم عواملي چون آنالوگ بودن سيستم، حساسيت و دقت پايين، آسيب ديدگي فراوان قطعات مكانيكي متحرك، مصرف انرژي زياد، فركانس كاري پايين موجب محدوديت عملكرد در سيستم ها و شرايط مختلف و كاهش كارايي سيستم مي گردد. دستگاه پيشنهادي عوامل ذكر شده را در حد بسيار مناسبي مرتفع كرده است. در ضمن اين دستگاه برخلاف سرعت سنج هاي گذشته قابليت تحرك و نصب بر روي تمامي سيستم هاي متحرك از جمله خودروهاي مختلف، موتور، دوچرخه و ... را دارا است. ضمنا از اين دستگاه به عنوان دورسنج در موتورهاي الكتريكي و اندازه گيري سرعت سيالات در پالايشگاه ها، نيروگاه ها و كارخانجات استفاده مي گردد. سيستم هاي وارداتي با اين دقت با هزينه هاي بسيار گزاف وارد مي شوند. طبق قانون القاي فاراده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ با تغيير فللوي مغناطيسي در يك سيم پيچ در آن لتاژ القا مي گردد سطح ولتاژ القايي به عاملي چون شدت ميدان زمان تغييرات ميدان و تعداد دور سيم پيچ بستگي دارد در دستگاه ساخته شده يك بوبين با هسته فريت به عنوان حسگر عمل كرده و پالسي از ولتاژ را ايجاد مي نمايد پالس اعمالي با استفاده از مدارات آشكارساز سطح و تقويت كننده پالس ديجيتال در خروجي ايجاد مي گردد محرك در اين دستگاه مگنت هاي كوچكي مي باشند كه در روي يك ديسك قرار مي گيرد و با چرخش 360 درجه اي خود پالسي ايجاد مي گردد.

موارد یافت شده: 7