لیست اختراعات با مالکیت حسين حقيري
3 عدد


ثبت :
از
تا
اظهارنامه :
از
تا

بازنشانی
تعداد موارد یافت شده: 3
تاریخ اظهارنامه: 1388/07/25
مالک/مالکان: حسين حقيري
تاریخ ثبت: 1388/08/09
مخترع/مخترعان: حسين حقيري
خلاصه اختراع:

تاریخ اظهارنامه: 1388/07/07
مالک/مالکان: حسين حقيري
تاریخ ثبت: 1388/08/09
مخترع/مخترعان: حسين حقيري
خلاصه اختراع:

در هنگام تركيدن لاستيك جلو يا عقب، اتومبيل تعادل خود را از دست مي دهدولي با كار گذاشتن اين سيستم روي اتومبيل ديگر اين اتفاق نمي افتد چون وقتي لاستيك مي تركد يك سيستم ژامبون كمكي جديد كه به شكل بازو است و دو عدد لاستيك كوچك به بازو وصل است در كنار لاستيك تركيده شده، تعبيه شده است كه در مواقع خطر نقش لاستيك تركيده شده را به عهده دارد. اين دو عدد لاستيك كوچك كه در كنار هم قرار دارند به يك بازوي مستحكم وصل هستند كه اين بازو براي سيستم عقب خودرو روي قسمت اكسل خودرو وصل مي شود و براي جلوي خودرو روي قسمت رام خودرو وصل مي شود چون محكم ترين قسمت جلو خودرو قسمت رام است و محكم ترين قسمت عقب خودرو اكسل است. يعني وقتي كه به وسيله حس گر (سنسور تشخيص دما و حالت لاستيك) تشخيص داده شد كه لاستيك حجم باد و حالت عادي خود را از دست داده است يا به عبارت ساده تر سنسور تشخيص مي دهد كه لاستيك تركيده شده است، اين سيستم جديد كه به صورت بازويي است در كنار لاستيك تركيده شده كار گذاشته شده است به طور ناگهاني باز شده و دقيقا در ارتفاع قبلي اتومبيل از سطح زمين قرار مي گيرد و نمي گذارد اتومبيل تعادل خود را از دست دهد. اين سيستم جديد براي هر چهار لاستيك اصلي خودور يكسان مي باشد، يعني براي هر لاستيك اصلي يك سيستم ژامبون كمكي جديد به طور مجزا كار گذاشته مي شود. تنها فرقي كه در اين چهار لاستيك تعبيه شده وجود دارد اين است كه لاستيك هاي جلو اتومبيل بايد به سيستم فرمان متصل باشد و كاملا با چرخ هاي اصلي خودرو هماهنگي داشته باشد چون ممكن است اين اتفاق در سر پيچ باافتد.

تاریخ اظهارنامه: 1388/05/28
مالک/مالکان: حسين حقيري
تاریخ ثبت: 1388/07/06
مخترع/مخترعان: حسين حقيري
خلاصه اختراع:

اين اختراع از موارد زير تشكيل شده است. 1- چهار عدد ريل شانه اي 2- ده عدد چرخ دنده 3- يك موتور الكتريكي 4- يك عدد سيم بكسل 5- دو عدد سنسور ضربه شرح فني: زماني كه به خودرو ضربه شديد وارد مي شود سنسور shock perocses كه در سپر جلو خودرو تعبيه شده به event process هشدار مي دهد و سنسور دوم به موتور الكتريكي كه زير ريل شانه اي قرار دارد دستور مي دهد تا موتور ريل زيرين را به عقب هدايت مي كند و چون چرخ دنده بين ريل ها كار گذاشته شده است صندلي خودرو را به سمت جلو حركت داده و موتورالكتريكي به وسيله سيم بكسل قسمت پشتي صندلي را به عقب هدايت مي كند. و چون راننده به وسيله كمربند x شكل به صندلي متصل مي باشد به طور ناگهاني به عقب كشيده مي شود و از ضربات احتمالي كه از طرف فرمان يا داشبورد به راننده وارد مي شود جلويگري مي كند.

موارد یافت شده: 3