لیست اختراعات با مالکیت محمد جواد شكاري
3 عدد


ثبت :
از
تا
اظهارنامه :
از
تا

بازنشانی
تعداد موارد یافت شده: 3
تاریخ اظهارنامه: 1396/10/11
تاریخ ثبت: 1398/12/10
خلاصه اختراع:

اچار غلاف فيوز كات اوت : ابزاري است كه عمليات برداشت و نصب غلاف فيوز كات اوت را تسهيل و تسريع مي كند به ويژه در شرايط نامساعد اب و هوايي،كمبود نور،عدم دسترسي،عدم استقرار مناسب كه عمليات مذكور بسيار دشوارمي باشد ابزار فوق كاربرد فراواني خواهد داشت.اين ابزار تاثير بسيار زيادي در كاهش زمان خاموشي دارد كه از نظر اقصادي هم درسلامت جسمي و تعداد نيروي انساني و هم در كاهش انرژي توزيع نشده و رضايتمندي مصرف كنندگان برق بسيار موثر مي باشد.

تاریخ اظهارنامه: 1389/12/04
تاریخ ثبت: 1390/02/10
خلاصه اختراع:

فرض كنيم مدرسه اي در خيابان اصلي وجود دارد كه نياز به سرعت گير مي باشد. حال ماشيني از خط 1 به سمت خط 3 مي رود در اين صورت كارهاي زير انجام مي شود. در جلو مدرسه فرستنده اي داريم كه هميشه كد خاصي را مي فرستد و برد آن به اندازه اي كه خط 2 را به طور كامل پوشش مي دهد فرستنده فقط همين كار را مي كند و كاري ندارد كه ماشين در اين محدوده هست يا نه ( به طور فرض به ماشين هاي عبوري آن طرف خيابان كد مي فرستد) در تمام ماشين ها نيز گيرنده اي وجود دارد كه اين كد را دريافت مي كند خط 1 و 2 و 3 داراي رشته فتوديوهاي ماورا بنفش است كه با فركانس خاص در حال چشمك زدن هستند. در زير تمامي ماشين ها يك فتو ديود وجود دارد كه مي توان اين فركانس خاص را بخواند. حال ماشيني از خط 1 رد مي شد. كه در اين حالت به راننده هشدار داده مي شود ( شما وارد محدوده سرعت گير مي شويد). اين كار براي اين است كه راننده يك آن وارد سرعت گير نشده و باعث حول شدن آن نشود. ماشين بعد از عبور از خط 1 وارد خط 2 مي شود حال كدي از فرستنده به تمامي جهات منتشر شده و همه ماشين ها آن را دريافت كرده اند. و در اين ماشين فعال مي شود. چون سنسور زيرين اين ماشين اين خط را ديده و از آن عبور كرده است. حال گيرنده ماشين سرعت را چك مي كند اگر سرعت كمتر از محدوده تعيين شده باشد( در اين جا فرض مي كنيم 5 كيلومتر بر ساعت ) هيچ تاثيري در كار ماشين ندارد ولي اگر بيشتر باشد گيرنده سرعت ماشين را كم كرده تا به محدوده مجاز تعيين شده برسند. گيرنده تا زماني اين كار را انجام ميدهد كه به خط 3 برسد بعد از عبور از خط 3 سيستم غير فعال شده و ماشين به حالت عادي با مي گردد. در اين ميان استثناهايي وجد دارد كه به شرح آن مي پذيريم و احتمال وقوع ان بالا است: 1- فرض مي كنيم ماشين ها از خط 1 و 2 عبور كرده و سيستم آن فعال شده حال ماشين بين دو خط 2 و 3 مي باشد. اين كار مشكلي را به وجود نمي آورد چون بالاخره از خط 3 عبور كرده و غير فعال مي شود. 2- فرض مي كنيم قبل از از خط 1 و 2 كوچه اي وجود دارد كه به كوچه فرعي بين 2 و 3 راه دارد و ماشين وارد سرعت گير مي شود و در اين موقع ماشين تا به خط 3 برسد سرعت ماشين نمي تواند زياد شود.

تاریخ اظهارنامه: 1389/08/03
تاریخ ثبت: 1389/12/03
خلاصه اختراع:

موارد یافت شده: 3