لیست اختراعات با مالکیت
مصطفي حدادي
5 عدد
به نام خداوند آفريننده آب با توجه به تحقيقاتي كه در اين زمينه داشته ام به اين نتيجه رسيده ام كه در وجود خود آب انرژي بسيار بالايي نهفته است و از خواص منحصربفردي برخوردار است لذا پروژه اي را پس از تحقيقات و بررسي هاي زيادي كه در اين زمينه انجام گرفته طراحي و نيز ساخته ام كه مي تواند آب را به ارتفاع هدايت كند و از نيروي خود آب استفاده شود لازم به ذكر است كه حركت اوليه آب بايد وجود داشته باشد آرام و تقريبأ حجيم با اين اوصاف كه مخزن هاي طراحي ساخته شد و داخل اين مخزن ها شناور هايي وجود دارد زماني كه آب داخل مخزن ها مي ريزد شناور با نيروي اين حركت با استفاده اد اختلاف جرم شناور و آب به سمت بالا حركت مي كند و تا بالاي مخزن ادامه دارد در مرحله بعد مخزن را از آب تخليه كرده و توسط وزن شناور با استفاده از جاذبه زمين به سمت پايين مجددأ نيرويي را ايجاد مي كند تكرار اين دو حركت مي تواند حركت خطي از پايين به بالا توسط اختلاف جرم شناور و آب و از بالا به پايين توسط وزن شناور نيروي دو طرفه و مدازم را ايجاد نمايد شناور هاي مذكور به دو عدد تلمبه دو طرف كه همزمان هم مي توانند كار پمپاژ و هم كار مكش را انجام دهند وصل شده اند چهار عدد دريچه يك طرفه به ورود و خروج تلمبه ها نسب شد كه حركت هدايت ورود و خروج آب را به عهده دارند با اين تكنيك مي توان با استفاده از نيروي آب خود آب را بع بالا پمپاژ كرد و در ضمن دو عدد اهرم نيز به شناور هاي متصل و اين حركت هاي به دوراني و توليد برق نيز تبديل مي كند
دستگاه ساخته شده با اين عنوان بخاطر حل كردن مشكل بزرگي كه در پمپاژ كردن سيالات آن در لحظه استارت وي صفر طراحي و ساخته شده تا بتواند اين مشكل بزرگ را حل نمايد اين اختراع مي تواند اينرسي سكون را در نقطه بحران انرژي در مرز آزاد شدن آن قرار مي دهد و با كوچكترين حركت به حركت عادي خود ادامه دهد كليه ي نقشه هاي موجود در پرونده گوياي اين است كه با اين تكنيك ساخته شده مي توان مشكل به اين بزرگي را حل كرد همانطور كه مي دانيد در دستگاه هاي ساخته شده در دنيا براي حركت اوليه دستگاه ها يا بهتر بگويم تبديل اينرسي سكون به اينرسي حركت ميبايست انرژي معادل بين 8 تا 10 برابر انرژي ثانويه يا نيروي حركتي مصرف نموده تا دستگاه بتواند به مرحله نهايي رسيده و به كار خود ادامه دهد لزا براي مثال اگر پمپ آب كوبله شده و به الكتروموتوري كه براي پمپاژ كردن آب به ارتفاع 50 متر با دبي خروجي از يك لوله 2 اينچي بناميم استفاده نمايم مي بايست از يك الكترو موتور 3 فاز يا يك فاز 3 استفاده نموده تا اين امر محقق شود حال اگر آمپر سنجي در مسير ورودي الكتور موتور قرار 3HPاسب قرار بدهيم خواهيم ديد كه در لحظه شروع ابتدا بين 30 تا 40 آمپر رسيد و كاهش قابل ملاحظه اي را خواهد داشت حال اين تنها با اين تكنيك و اختراف با اضافه كردن آن به پمپ آنهم 100 درصد مكانيكي و هيدروليكي مي توانيم با استفاده كردن انرژي موجود در لوله عمودي و ذخيره كردن آن در قسمت پايين پمپ آنهم تنها با يك سيلندر و پيستون و فنر و سوپاپ يك طرفه از مصرف برق اوليه 30 تا 40 آمپر صرف نظر كرده با فقط 5 تا 8 آمپر شروع و ادامه بدهيم كه اين امر باعث مي شود اولأ در مصرف برق صرف جويي قابل ملاحظه اي شود ثانيأ ديگر شوك و فشار به الكتروموتور و قسمت هاي پمپ نياوريم ثالثأ ديگر نياز به استفاده از موتور هاي بزرگ وقوي جهت راه اندازي نيست اين امر به سهم خود مي تواند در كاهش مصرف برق سهم به سزايي را ايفا كند ضمنأ نمونه ساخته شده در حد نمونه نيمه صنعتي بوده تست گرديده و در تست انجام گرفته كاملأ موفق بوده.
اختراع " مبدل انرژي جاذبه و بويانسي آب در امواج دريا و جريانهاي رودخانه اي به انرژي هيدروليكي و مكانيكي راندمان بالا با نامگذاري 70"، پمپاژ آب يا مايعاتي از قبيل نفت و روغن با استفاده از نيروي جاذبه و بويانسي امواج دريا و بدون استفاده از انرژي الكتريكي انجام مي دهد. بطور كلي انرژي حاصل از جاذبه وزن يك شناور در سطح دريا باعث پمپاژ مايعات شده و قرارگيري شناور در قله امواج دريا باعث غلبه بر وزن شناور توسط نيروي بويانسي شده و مرحله آبگيري يك مكانيزم سيلندر-پيستوني را بدنبال خواهد داشت. مشكل فني اختراعات از اين دست ثابت نبودن سازه و شناور است كه باعث شده مقدار زيادي از نيروي امواج غير قابل استفاده شده و تنشهاي اضافي به شناور و متعلقات آن وارد شود كه از راندمان ان كم مي كند. از طرفي انرژي حاصل از بويانسي امواج مستقيما به انرژي فشاري پمپاژ تبديل مي شود كه در اختراع مذكور انرژي استحصال شده از نيروي جاذبه و وزن شناور بوده و نيروي بويانسي يا شناوري امواج تنها براي آبگيري سيستم مي باشد و با توجه به ثابت بودن نگهدارنده سيستم نسبت به امواج از دامنه بسيار كم امواج نيز مي توان استفاده نمود.
يكي از ملزومات آزمايشات تونل باد در شبيه سازي و طراحي هواپيماها انجام آزمايشات ديناميكي با نوسانات تركيبي براي بدست آوردن ضرايب ايروديناميكي ناپاياي وسيله پرنده مي باشد. براي اين منظور نيازمند سيستمي مكانيكي و قابل كنترل و غيرمزاحم در جريان هواي ايجاد شده در تونل باد مي باشد. در حال حاضر تمامي سيستمهاي موجود به صورت مستقل و جدا از هم مي توانند حركات نوساني هواپيماها را مدل كنند كه با اين وجود نيز در كشور موجود نميباشد. در سيستم ادعايي مورد نظر كليه حركات نوساني و ديناميكي هواپيما كه تركيبي از سه مود نوساني پيچينگ(پيچشي)، پلانجينگ(انتقالي) و فلاپينگ(رفت و برگشتي) بطور همزمان و حتي مجزا قابل شبيه سازي و اجرا مي باشد. قابل ذكر است ملاحظاتي همچون جلوگيري از نشت هواي داخل تونل باد به بيرون در حين نوسان، قابليت قرارگيري مدل در هر زاويه حمله، هر دامنه نوسان و هر فركانس نوساني، راحتي تنظيم و اجراي نوسان و غير مزاحم بودن و تداخل با جريان هواي داخل تونل باد در نظر گرفته شده است. از ويژگي هاي اين سيستم عدم لقي، داشتن فركانس و دامنه مستقل براي حركت تركيبي نوسان در مودهاي مختلف و قابليت ايست در هر زاويه حمله دلخواه مي باشد.
دو سوم زمين را اب فرا گرفته بي انتها به كار خود ادامه دهد. با توجه به اينكه پروژه مذكور با آزمايش هاي بسيار متعدد صورت گرفته ضريب اجرايي كامل آن بسيار بالاست اما به دليل ناتواني مالي امكان اجراي كامل آن براي اينجانب ميسر نبوده به همين دليل تحت پوشش سازمان دريايي كشور قرار گرفته تا كاملا اجرايي شود.
موارد یافت شده: 5